רפואה סינית לטיפול בכאבי גב תחתון

chronicpain

כאב כרוני ( chronicpain) משפיע על יותר מ -100 מיליון אמריקאים, על פי דו"ח שפורסם על ידי המכון לרפואה.

תארו לעצמכם מה המספרים ברחבי העולם. אין ספק, שכאב כרוני הוא מגיפה עולמית שמשפיעה על חייהם של מיליונים.

כאבי גב , כאבי ברכיים ופריצת דיסק הפכו להיות אחת הסיבות הנפוצות ביותר עבור המבקשים טיפול רפואי. רוב האנשים הסובלים מכאב כרוני משתמשים באופן קבוע במשככי כאבים ותרופות שונות ואינם מודעים לפתרונות החלופיים , כמו : רפואה סינית , הילינג, טריגר פוינט ודיקור סיני אשר הוכיחו כמועילות. יש עדיין הרבה בלבול וחוסר מודעות לגבי כאב כרוני, ולכן ההבנה היא הצעד הראשון בהחלטה על בחירת הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

כאב כרוני מתואר לעתים קרובות כמו "צריבה",  "חשמול" או "כאב חד", וזה יכול להיות מלווה בנוקשות, כאב, מתח ואי נוחות. עם הזמן, זה יכול להוביל לעייפות, מצב רוח ירוד, או חוסר שינה. לעתים קשה לאתר את מקור הכאב של הסובל, שכן הוא יכול לנבוע ממגוון רחב של מחלות .זה עלול להופיע עקב פגיעה ישנה, תהליך הזדקנות הטבעי, או אפילו לבוא מתנוחה גרועה.

אבל כאב כרוני יכול לעשות הרבה יותר מאשר רק להפריע לחיים הנורמאליים. חוקרים מאוניברסיטת נורת 'ווסטרן מצאו כי הוא יכול לכווץ את המוח ב -11%, ובכך להאיץ את תהליך ההזדקנות של המוח ב -10 או 20 שנה.

תרופות הן רק חלק מהפתרון !

עבור רבים הסובלים מכאבי גב תחתון, פריצת דיסק, כאב כרוני, כאב גב עליון, כאבי ברכיים וכאבים אורטופודיים שונים, תרופות כאב לא צריכות להיות הפתרון היחיד  כאשר מנסים להרגיע כאב. תרופות הן רק פתרון אחד מכמה חלופות לטיפול ולכן מומלץ לשלב טיפולים הוליסטיים,טיפול אלטרנטיבי וטיפולי רפואה משלימה לכאב .

מעבר לבעיה פיזית, כאבים  יכולים לנבוע גם מהפרעות פסיכולוגיות ורגשיות. מטפל הילר  יכול לפתור אותם בעזרת העברת אנרגיות  . התוצאה היא הפחתת כאב ומתח, כמו גם תחושות של רגיעה והתחדשות. שלא כמו רוב הטיפולים האחרים, הילינג היא שיטה רב תכליתית שיכולה לרפא מחלות פיזיות ורגשיות. באמצעות הילינג, חלק מהחולים הסובלים מכאב עקב סרטן, פציעה או מצוקה נפשית או רגשית מצאו הקלה כאשר שיטות אחרות לא הצליחו.

בקליניקה שלנו תקבלו טיפול משולב בטכניקת הילינג, טריגר פוינט ואקופרסורה (דיקור סיני ללא מחטים)  למציאת שורש הבעיה אשר יביא להפחתת הכאב  ולעתים קרובות עד להעלמתו בכלל.

על פי סקר מטופלים הגענו למעל ל -90% הצלחת הטיפול בכאב. שילחו לנו הודעה או התקשרו לתאום תור