אודות ערן אלגור | רפואה סינית מתקדמת

מצבים בריאותיים, רגשיים ונפשיים הניתנים לטיפול

עם השנים, ערן אלגור התוודע לרבדים שונים ורבים בנפש האדם, והניסיון לימד אותו כי טיפולים צריכים להיות משולבים. על המטפל להכיר בצד הרגשי של המטופל, הנפשי והן הפיזי. כשמטופל מגיע אל ערן לקליניקת  הטיפולים המתקדמת ברפואה סינית, הוא מגיע בכדי להישמע, בכדי שירגישו אותו, בכדי שיראו אותו ויבינו אותו, בכדי שאפילו ידריכו אותו לשנות דפוסי התנהגות וחשיבה ועוד. כל אלו, ניתנים על ידי ערן אלגור כערך מוסף במהלך טיפול מקצועי ברפואה הסינית. מטופליו של ערן מגיעים בכדי לפרוק את הקשיים הפיזיים והרגשיים, הנפשיים והמנטליים. הגוף שלנו הוא מערכת אורגנית, וכאשר אנחנו פורקים לחצים פיזיים (זה מתבצע כתוצאה מטיפול ברפואה סינית), פריקת הלחצים הרגשיים חשובה גם כן.

ערן אלגור רכש המון ניסיון, וכיום הוא מסוגל להעניק למטופליו טיפולים מקיפים ביותר ורחבי אפקט והשפעה. אם אתם תרים אחר מטפל ברפואה סינית שמסוגל להתמודד עם נושאי דכאון קשים, יש סיכוי כי ערן אלגור הוא איש המקצוע המומלץ עבורכם.

ערן אלגור, מטפל מוסמך ברפואה הסינית, מטפל במצבים של חרדה, פחד, דכאון לאחר לידה, לחץ נפשי, כאבי גב תחתון,  כאבי ברכיים, בלבול, חוסר וודאות רגשית, בדידות, מתח נפשי, כאב כרוני, כאבים אורטופדיים ועוד רבות.

אבחון הבעיה של המטופל

לא פעם, אנו מדווחים על בעיה מסוימת, בעוד שבפועל, מקור הבעיה הוא במקום אחר בכלל. במהלך הטיפול, מטפל רפואה סינית נוגע ודוקר נקודות מסוימות בגוף, מה שמחייב אותו להאזין למטופלים, לנסות ולהבין מהיכן באמת מגיע הכאב שלהם, מה מקור הבעיה. מתוך כך, כל כך חשוב להיות מכיל וקשוב כאשר מטפלים באנשים בקליניקה לרפואה סינית. השינוי בתחושת המטופל חייב להתרחש כבר בטיפול הראשון, אחרת מטופלים לעולם לא יחזרו לטיפולים נוספים. וכך אכן המצב, מטופלים שמגיעים אל ערן אלגור עבור טיפול ראשוני (בעודם סקפטיים אפילו), ברוב המקרים מעידים על שיפור ניכר בתחושתם כבר לאחר טיפול אחד.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם ערן, לקבוע פגישת ניסיון ומיד להרגיש בזרמים החמים והנעימים בגוף, בתחושת המתח שהולכת ודועכת, בהרפיה העמוקה שנוחתת על גופכם, בתהליך הריפוי שכרגע מתחיל. תנו לטיפול הסיני העתיק לחדור לכל רבדי הנשמה, הרגש ואפילו השכלתנות. במהלך השנים, גם אנשים שכלתניים מאוד וסקפטיים הגיעו אל ערן אלגור. מיותר לציין, אך בכל זאת נדגיש כי ברגע שטיפול הוא מוצלח, הרגש והתחושות הפיזיות שמשתפרות - גוברות על ההיגיון והשכל.

אם עדיין לא השתכנעתם, זה מכיוון ואף אחד לא ניסה לשכנע אתכם 😊 אף אחד, מלבד עצמכם, לא יכול לשכנע אתכם לטפל בעצמכם. התהליך חייב להתחיל ולהגיע מתוך הרצון שלכם לשנות ולהשתנות. אם תבחרו לשנות, ערן אלגור יהיה שם עבורכם בכדי להדריך פיזית, רגשית ונפשית - לאורך כל הדרך.