דיכאון|דיכאון לאחר לידה|עצב

depression

על פי ארגון הבריאות העולמי, דיכאון (depression) משפיע על 400 מיליון אנשים ברחבי העולם. כאשר סימפטום זה לא מטופל כראוי, מצב זה

מקטין את איכות החיים של הסובלים ויכול להוביל למספר תוצאות חמורות. קיימים טיפולים רבים ושונים עבור דיכאון.

עם זאת, ללא קשר לשיטות הטיפול שנבחרו, מטופלים אשר חווים סימפטומים של דיכאון עשויים ליהנות מיתרונות רבים  בטיפולי הילינג בשילוב עם

תוכניות הטיפול המקצועיות שלהם

דיכאון הוא מצב שכיח שגורם לאנשים רבים לחוות רגשות של עצב, אשמה, אובדן עניין בפעילויות מהנות, הפרעות תיאבון, הערכה עצמית נמוכה ובעיות שינה. סימפטומים אלו יכולים להשפיע על אנשים ללא קשר לגיל, מין, מוצא אתני, או כל מאפיין אחר.

דיכאון עלול להתרחש לאחר שמישהו חווה טראומה, כגון מוות במשפחה, אובדן עבודה או מחלה קשה, אך, יכול גם להופיע ללא קשר לתופעות אלו.

במידה וקיים חשש לתחושות דיכאון אשר אינם מטופלות, הדיכאון יכול להשפיע על איכות החיים של הסובל, כמו גם היחסים האישיים שלו. דיכאון יכול גם להשפיע על חייו המקצועיים על ידי פגיעה ביכולתו לתפקד בזמן העבודה. במקרים הגרועים ביותר, דיכאון עלול לגרום אפילו למוות או למוות על ידי התאבדות.

מאחר ומדובר  בנושא כל כך רציני, מציאת טיפול יעיל לדיכאון הוא חיוני. לכן, המהלך הראשון שיש לעשות הוא לפנות  ולדבר עם רופא מקצועי מוסמך ומיומן לצורך קביעת תוכנית טיפול. במקביל ניתן לשלב טיפולי הילינג אשר יכולים לחזק ולעזור כטיפול נלווה.

הילינג יכול להיות מועיל לדיכאון במספר דרכים:

תחושה טובה יותר של איזון נפשי ופיזי - הילינג יכול לעזור לשחזר את תחושת האיזון הכללית של האדם, הן במוח והן בגוף. זה עשוי לעזור לשפר את מצב הרוח של האדם ולעזור לו או לה להתגבר על רגשות אשמה ו / או עצב

ההילינג מרגיע - דיכאון מלווה לעתים קרובות בחרדה. עם זאת, טיפול הילינג יכול להיות מרגיע,  ועשוי לעזור להילחם בחרדה זו. כאשר יש הקלה בחרדה גם הדיכאון משתפר והמטופל חש הקלה משמעותית

הילינג מחזיר את המטופל לשליטה - אנשים רבים מדוכאים מרגישים כאילו הם לא שולטים על חייהם שלהם. כאשר מטופל מגיע לטיפול , הוא  עושה משהו פרואקטיבי, ובכך משחזר את הרגשות של שליטה בחייו.

הילינג מאפשר למטופל להתחבר עם אדם אחר - אחד הסימפטומים הנפוצים ביותר של דיכאון כרוך בנסיגה מחברים ובני משפחה או תחושה מנותקת מאחרים. טיפול בהילינג מספק ללקוחות מדוכאים את ההזדמנות להתחבר עם מטפל אכפתי, רחום, אשר עשוי לשפר את הסימפטומים.

הילינג משחרר מתח- מתח יכול לתרום להתפתחות של דיכאון, ומתח מתמשך יכול גם להחמיר סימפטומים של אדם מדוכא. טיפול הילינג עשוי לעזור להקל על הלחץ של המטופל, אשר עשוי להפחית את הסימפטומים של דיכאון.

טיפול הילינג מסייע הרפיה - על פי המרכז לחקר ההילינג, טיפול הילינג הוכח כמפחית גירוי אוטונומי אוהד ומייצר תגובת רגיעה משמעותית בקרב אנשים שאובחנו עם תסמונת ברנוט, הפרעה המאופיינת בתשישות ובעיות רגשיות. סביר להניח כי אותה תגובת הרפיה תופק גם בקרב מטופלים עם דיכאון

הילינג מקטין את הסימפטומים של דיכאון - על פי מחקר שפורסם, בטיפולים חלופיים בבריאות וברפואה, מטופלים שקיבלו טיפולי הילינג קבועים הראו ירידה משמעותית בסימפטומים של מצוקה נפשית ודיכאון. הפחתת הסימפטומים שחוו המטופלים הללו נמשכה שנה אחת לאחר השלמת הטיפול.